Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Rubrik saknas

Av Markus - 21 december 2009 00:09

Känslan av att vilja sjunka ner i jorden överumplar min kropp.
Lusten att vilja dö, den rinnande jordgubbssaften som spiller på golvet och färgar av sig.
Känslan av att vilja döda är stor. Men tomheten är störst.
Jag mår illa. Jag vill spy på dig i sömnen. Jag vill lämlästa dig, skära dig i huvudet, slå sönder din skalle med en hammare, jag vill sticka hål på alla dina artärer, jag vill punktera dina lungor och slita ut ditt hjärta ur bröstkorgen och skita på det.
Du lovade faktiskt. Du lovade, för 2 jävla veckor sen. Och nu verkar det som att du inte ens bryr dig om ifall jag blir på dåligt humör. Jävla fittfan. Jag vill fan aldrig mer se dig.

Du trodde att du kunde göra mig glad genom att säga: "Bra Markus, nu blir jag glad på dig."
Men det är bara du som vinner på det - för stunden. En stor fet jävla lögn är vad fa du är, ditt jävla fanskap.
Jag vill sparka sönder din skalle och grilla din hjärna, ditt jävla apfanskap. Dra åt helvete, fyfan vad jag hatar dig. Tack för att du förstör mitt liv, och ännu mer, min jul - mer än den redan var, och mer än den kan bli förstörd.
Du fattar väl för fan att det inte bara är mig du sårar? Nej, det gör du ju inte. Jag glömde att du är ett själviskt jävla svin som bara sitter på ditt feta jävla arsle dag in och dag ut och tror du kan kommunicera med dom döda. Men jag säger dig detta, om du inte skärper dig så kommer du någon jävla vacker dag kunna kommunicera med mig också. Ditt känslokalla jävla svin.
Och jag som trodde att du var min far.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 2 januari 2010 03:09

Svart.Jag ligger i spillror. Spillror av er stolthet.Jag ser på när ni bryts samman.Under all press.Torka. Svält.Räkorna dör.Jag badar i den radioaktiva vätskan som jag dränkt med min säng.Doften är bitter, under ytan ligger jag som en sjunkande sten...

Av Markus - 28 december 2009 22:22

Jag fumlar runt i en värld av mörker.Det blir starkare och starkare.En spiral i en döende lampa, fångad i kretsarna.Omgiven av en glaskula, fast på insidan. Omvärlden är underbar.Outhärdlig.Jag tittar ut ur min glaskula, ut på världen. Misstagen. Jag...

Av Markus - 25 december 2009 02:13

Hjälplös och kall, ligger jag i min borg av fasa.Sömnlös och sårbar. Skammen växer i mig. Jag hatar mig själv.Jag hatar mig för att jag aldrig somnar i tid.Jag hatar mig själv för att jag alltid tänker fel. Jag hatar mig själv - för att jag oftast gö...

Av Markus - 24 december 2009 02:10

Jag tänkte bara skriva något innan jag begav mig till sängs för att sova någon timme.Oftast så sover jag ganska dåligt. 2 - 5 timmar. Men finns också stunder då jag faktiskt sover 10 timmar. Lyckliga stunder.Jag var nyss ute med min lillebror. Det va...

Av Markus - 23 december 2009 20:36

Trasig och ensam med bakbundna händerI ett främmande rum med utslagna tänderSnart är det jul. Jag önskar jag kunde säga att jag längtar.Jag har inte skrivit något här på några dagar. Jag har inte varit hemma, och inte haft tillgång till något interne...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards